Customer Feefo Reviews
Customer Feefo Reviews

Customer Feefo Reviews

Feefo is an independent feedback service with verified and audited reviews.

These reviews are much more meaningful than reviews found on sites such as google or trip advisor because of two key points:

Only customers who have actually used the forward2me service are able to leave feedback so readers know that the feedback is genuine and not something forward2me has made up, or indeed a forward2me competitor has made up.

forward2me has no control over the feedback unless it is abusive or defamatory – in which case feefo themselves remove it. Every feedback is shown unedited and in full - all forward2me can do with negative feedback is respond to the customer's specific concerns.

Unknown

FedEx International Economy
いつも、お世話になってます。
連絡が、いつも早く助かってます。
今後も、利用したいです。

Ladies Dress

FedEx International Economy
Expensive & usually I need to take to them to find my shipment

Kendamil - 800g - follow on

DHL Express Worldwide
Always the best ♡ the best customer service. Fast, kind ♡

Unknown

UPS Express Saver
First time using the service and I couldn't be happier. My shipment arrived at the warehouse and was sent out the same day. It left on a Friday and arrived at my house on a Monday. Super fast service. Highly recommended!!

Unknown

UPS Express Saver
Perfect fast shipping nothing damaged.

Unknown

DHL Express Worldwide
Everything was awesome, I just wish it was a little less expensive.

Wooden Item - spoons

FedEx International Economy
The service was good but I realised that the freight was quite expensive and I don’t think it’s a reasonable to use. I would use it more often if it is lower price.

inner tube

UPS Express Saver
Send items pack to seller
I been trying for weeks to return to sender but nothing happens
forward2me

Response:

Hi,

Many thanks for your feedback.

I have investigated this issue fully for you and see that we have been attempting to help you ship the goods however they are classed as dangerous goods so require special arrangements for shipping.

Although we originally arranged shipping to your country you then decided to cancel the shipment and ship the goods to an alternative address in the Uk. Following this you then discovered that the retailer had sent you the incorrect goods and have now requested that the goods are returned to the sender.

Please be assured that we are happy to help you with the return however you have not yet provided us with the return address. I have asked one of the customer service team to contact you to try to resolve the situation.

I hope this helps.

Kind regards,
Tracy

Car Part - Drive Shaft

TNT Economy Express
One of the last shipements has taken 2 months(!) to get to me. I had to do countless calls to UPS, with no result. Not sure where the problem has been, but the fact that the description on the invoice or positions on the invoice does not match to the real invoce does not help. Do define the value is also a problem, because you don't know if you have to take the normal value, or including discount or whatever. The total value also consist of the transportation cost, where I don't know why I have to pay tax for it.
forward2me

Response:

Hi,

Many thanks for your feedback.

I'm sorry to hear that there has been an issue with one of your shipments, I have checked the tracking for the shipment in question and it appears that UPS have advised that a rescheduled delivery was requested. I have contacted our UPS manager to try to get to the bottom of this and will confirm once I know the outcome.

I also see that you have had some issues with your commercial invoice especially the descriptions, when booking in a parcel we try to enter the descriptions as accurately as possible however often don't have an invoice to refer to and it is sometimes difficult to determine the exact description of your goods.

forward2me are looking to introduce a new procedure soon where the customer uploads an invoice for their expected goods, provides us with the delivery tracking, the exact description of the goods shown on the invoice can then be transferred to the commercial invoice helping with clearance.

With regards to the shipping costs, we do add this to the commercial invoice as default as many countries require this information for clearance, however this is entirely the customers own choice and there is an option to remove this from the invoice if preferred when shipping.

I hope the above information answers a few questions for you, once I hear from UPS I will be in touch and please contact our Customer Services if you require assistance with the removal of the shipping costs from the commercial invoice on your next shipment.

Kind regards,
Tracy.

Unknown

DHL Express Worldwide
would be 5 stars if shipping costs can be cheaper by offering shipping options.
forward2me

Response:

Hi,

Many thanks for your feedback, I'm pleased to hear that you are overall happy with the service although you would like the cost of shipping to be cheaper.

I have noticed that you are shipping via our Guernsey address, this address is great for high value goods where you can save on the UK vat however for smaller low value goods it may be more cost effective for you to ship to our UK mainland address.

Although you may not make the saving on the vat, there are more courier services available when shipping from the UK mainland which could be cheaper overall for shipping smaller lower value items.

Our UK Tax free warehouse is based on a small island called Guernsey in the channel islands, the infrastructre there is very limited with one flight in and one flight out per day so we only have one current option for shipping via DHL.

I hope this information helps going forward however if you have any other questions please feel free to contact our Customer services and they will always be happy to guide you in the right direction.

Kind regards,
Tracy.

Shirt

UPS Express Saver
effective and efficient service. I am very pleased with the service.

Ladies Dress

DHL Express Worldwide
Efficient service at reasonable costs 👍🏻👍🏻

Unknown

DHL Domestic Express
5 stars service

Unknown

UPS Express Saver
Oh great service. Thank you. I will keep using you. Maybe add a extra service charge if ppl want more protection.

Unknown

DHL Express Worldwide
there was no warning of customs duty. sportsdirect is able to ship stuff to me for very low rates (albeit not as fast)

otherwise your service is fine, but its weird that a forwarding service cant manage to ship better than uk focusses shop doing shipping to Germany on the side

Unknown

DHL Express Worldwide
Excellent Service. Would highly recommend! Thank you for your service!

Unknown

FedEx International Economy
Excellent service so long customers can consolidate Cargo and enter the invoice value! If not there is no point

Unknown

DHL Express Worldwide
Very quick notification that I had received a package. Easy to select the options for forwarding it to me. Item was very well packaged and I received it very quickly. Will use this service again when the need arises!

Unknown

FedEx International Economy
These guys have done a great job shipping my merchandise, carefully repacking it again and then I received my package in less than a week, since my original purchase.

Book

DHL Express Worldwide
you folks botched my deliveries so I spent more on shipments and then refused to make good. This will be the last shipment.
forward2me

Response:

Hi,

Many thanks for your feedback.

I'm sorry to hear that we have not provided you with the expected level of service on this occasion, when a parcel arrives and we are unable to identify the owner of the goods we place the package in a holding account until the owner of the goods contact us.

When the owner the parcel is confirmed it is moved over to the correct account as quickly as possible so it can be shipped.

I believe that you hadn't realised this package was missing until you received your shipment, which I know must have been very frustrating for you however we do always advise customers to ensure they carefully check their inbox to ensure everything has arrived before going ahead with shipping.

I have emailed you separately so we can try to rectify the sitaution, I never like to hear that any of our customers are dissatisfied with our service. Our Customer Service team pride themselves on providing the best customer service possible and I do apologise if you feel this is not the case on this occasion.

I hope to hear from you soon.

Kind regards,
Tracy.

John Lewis & Partners Deep Pile Pedestal Mat

DHL Express Worldwide
Good communication and feedback from the company through the entire order process. A bit expensive but I got the products I was after.

Power Adaptor -85W MagSafe

DHL Express Worldwide
Perfect as always! Nothing to complain about it. Regarding the courier fee, it depends on the weight of your parcel and where you are sending it.

Electronic Device - rotary detail carver

FedEx International Economy
Great service. I got my parcel way before the estimated day. 3 days before... Excellent customer care.

Pair of Trainers

UPS Express Saver
Amazing service! Exactly as advertised. Thought it was too good to be true

protein 1.8 kg

FedEx International Economy
Prompt and reliable service!

Vinyl Record

DHL Economy Select
Professional staff, extremely fast service. I can’t say nothing wrong

Unknown

UPS Express Saver
Service was fine but the 1-2 day express shipping took more then a week.
forward2me

Response:

Hi,

Many thanks for your feedback.

Its great to hear that you found our service fine however the shipment took longer than expected to be delivered by the courier UPS.

I have checked the tracking however it hasn't provided any information why the shipment was delayed. It may have been a customs issue however I will ask one of the Customer Service team to investigate this fully for you and email you once we have a response from the UPS.

I hope this helps and that this will not deter you from using our service again in the future.

Kind regards,
Tracy.

The Country Village Summer Fete

DHL Economy Select
Quick en friendly

Unknown

DHL Economy Select
amazing service! It indeed solves issues regarding forwarding packages where the simple post cannot deliver ! 10/10 would recommend !

Unknown

DHL Economy Select
Great step by step guidance to get my package forwarded. The company that delivered the package to Forward2Me in Germany couldn’t find the correct address but with Forward2Me help we got that sorted. Package was at my address in the UK a week or so later.

Unknown

DHL Express Worldwide
I ordered a perfume from the UK, and the cost of shipping to Saudi Arabia was very high, as I was informed of the cost after the shipment arrived to you from the store, and there was no option for me to retreat.
forward2me

Response:

Hi,

Many thanks for your feedback.

Perfumery products are classed as dangerous goods by our couriers for shipping and an additional fee is applicable. This information is available on our website so our customers are aware of the extra cost and the type of products that are classed as dangerous goods before going ahead with our services.

The additional fee is determined by the courier and not forward2me. These kind of shipments take much more time to prepare than normal shipments and our employees need to go through a rigorous training programme to be approved to ship dangerous goods, we simply pass on the cost from the courier and do not add any extra fee for ourselves.

forward2me do offer a return to sender option so if customers are unhappy with the price or options for shipping their goods they do not need to go ahead with shipping, they can be returned to the retailer.

Please feel free to contact our Customer services if you have any further questions and they will be very happy to assist you.

Kind regards,
Tracy

Childs Toy

DHL Express Worldwide
Almost all the prices your staff entered were incorrect. I noticed it too late and was lucky I didn't get in trouble in customs.
forward2me

Response:

Hi,

Many thanks for your feedback.

Please be assured that unless we have a purchase invoice included in the package to provide us with the value of the goods, the value is left blank for the customer to enter the amount they have paid for the goods. We would never guess a value or enter a value that isn't verified by an invoice.

I'm sorry if there was an issue with the values on customs clearance however this does not relate to forward2me entering the values incorrectly, we simply duplicate the information added by you on your package to the commercial invoice.

We do however include the shipping price on your commercial invoice which may relate to your issue, some countries require this to be entered for customs clearance however when the customer ships their goods they do have the choice to remove this amount if it is not required by customs in their country.

I hope this helps going forward however if you have any further questions please don't hesitate to get in touch with customer service.

Kind regards,
Tracy.

Unknown

DHL Economy Select
It worked to get a package from Germany to the UK. Initial setup was easy, arrival of package was confirmed but then there were issues. Customer services sorted it and the package got to me. It seems the system is not 100% so does not allow error free processing - read the reviews... something always seems to go wrong needing assistance. This is not a major issue but does add stress.
forward2me

Response:

Hi,

Many thanks for your feedback, we will definitely take this on board however our German address is in its early stages and it takes a little time for processes to settle down.

We are working continuously on our website to make processes smoother so the customer has a better experience.

I hope this won't deter you from using our service again in the future.

Kind regards,
Tracy.

Unknown

DHL Express Worldwide
Everything was simply. They contacted me quickly after the package arrived to their facility. I just picked the shipping service and my item arrived ahead of time. No problem at all.

Ladies Top

FedEx International Economy
Fast and efficient but i found it expensive.
forward2me

Response:

HI,

Many thanks for your feedback.

I'm pleased that you are happy with the service we provide however you would have liked the cost to be less.

Due to the current worldwide pandemic almost all couriers have added additional surcharges to shipping costs to combat the extra costs they are encountering to keep their employees safe.

Many of the budget services have not been viable over the pandemic due to this and the fact that couriers use passenger flights for these type of services. This has meant there has been a lack of space for economy services and many couriers have removed them from their offering for a period of time.

Flights are now increasing and we are hoping to have some of these services up and running soon.

I hope you will continue using our services and that we will have more offering soon.

Please feel free to contact us at any time if you require any further assistance.

Kind regards,
Tracy

Unknown

DHL Express Worldwide
Excellent communication, fast shipping, nice packaging.

Unknown

DHL Express Worldwide
Shipping time and handling was excellent! Hoping they continue this quality and care of these packages. Job well done!

E.S. MOTION TROUSERS

DHL Express Worldwide
forward2me handled the purchasing, consolidation, and shipping of our workwear order. We have used other merchants like forward2me in the past, but this experience really raised the bar! Will use their services again.

Plastic toy

DHL Express Worldwide
The support staff are excellent and helped me in sorting out issues with my deliveries. The repacking was excellent and it arrived safe and sound.

Unknown

FedEx International Economy
It was my first time using Forward2me and it was good experience.

Unknown

DHL Express Worldwide
Wonderful service accorded by Forward2Me, especially Chris whom ensured my package is safely enroute to me despite some mishaps along the way. Will definitely shop with Forward2Me again in future.

Tablet - Electronic

UPS Express Saver
excellent customer service

Hat (gift from retailer)

TNT Express Non-Docs
**** service costly
forward2me

Response:

Hi Simon,

Many thanks for your feedback.
I am sorry that you feel you have not received the service you expected.
I have sent you a direct email to discuss your queries and concerns in more detail and hopefully get these resolved for you as quickly as possible.

I look forward to receiving a response from you.

Kind Regards

Hayley

Pair of Gloves

DHL Express Worldwide
Great service and fast delivery

Unknown

DHL Express Worldwide
Very helpful customer service. The German service is very useful for those of us in the EU needing packages urgently without indeterminate taxation. Taxation and VAT are a problem but the complexity and time wasting in order to collect a package though normal shipping makes this the best choice.

Unknown

DHL Express Worldwide
This company does what is states that it does and very well I will add.
My packages are shipped readily after I pay my invoice.
Enquiries are handled speedily and professionally.
I am notified once they receive a package for me.
My ability to login and see my packages and charges makes the process simple and transparent.

Really good shipping service.
Really good customer service

Unknown

DHL Express Worldwide
It works good and fast

Kendamil - 6 x 800g - First Infant

TNT Economy Express
I had really good service. Very fast and very reliable. Will definitely use again. Thanks again!

Unknown

DHL Express Worldwide
Shipping to Australia was fast but WOW it’s expensive. I thought it was £46ish when I signed up and when it was at the warehouse ready to get sent it ended up being $178. Not worth it based on what I bought lol.

Unknown

FedEx International Economy
good srvice